Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно датчик разпределителен вал и зацепване на ангренаж?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    такива данни нямам, но се надявам след като казаха че работи да е така, сега отивам да зацепят ремъка и ако не се оправи ще се наложи да се сваля пак заради датчика но проблема няма да е за моя сметка тогава... надявам се просто да не е зацепен ремъка правилно...

    Comment


    • #32
      Е че защо да го сваляте ремъка? Само проверете зацепването. Вкарайте часовника на 1-ви цилиндър махате двете черупки на лагерите, слагате петите и ако всичко е наред е ясно. Ама аз да ти кажа имал съм случай на разминаване с 2 зъба, колата работи ужасно, но такава грешка нямаше записана.

      Всъщност ако кажеш точно номера на грешката може да ти се помогне по-добре.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        оставих колата за смяна на ремъка... и без това все още не съм го сменял поне да ми е мирна главата... ако не се оправи ще ида да питам какъв беше номера на грешката

        Comment


        • #34
          още не съм взел колата но ремъка е бил разминат с 2-3 зъба... дано сега да се оправи вече

          Comment


          • #35
            още не съм взел колата но е готова... Прословутата вече лампичка за инжекциона вече не свети... Светенето е било заради неправилно зацепен ремък... Все пак нямам търпение утре да видя дали и гадното придърпване на колата, при рязко подаване на газ ще го има още - надявам се не! И все пак чак от днес разбрах че е 2.0 така че очаквам още повече...

            Comment


            • #36
              Колега как така си разбрал че е 2.0 , по какво точно разбра? Пиши и впечатления от новото зацепване.
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
              Горе главата, нищо че е празна...

              Comment


              • #37
                така ми казаха от сервиза и имам баланс валове, а при 1.8 нямало... впечатления ще пиша довечера след като я взема..

                Comment


                • #38
                  Щом имаш балансиращи валове, не е лошо да смениш и ремъка им, също и ролката му, така и така си отворил там. Също обърни вмимание на водната помпа, по принцип ако се върти от ангренажния ремък се сменя на всяка смяна на ремъка.
                  Разбира се това си е твоя работа, просто за да нямаш ядове после като мен. Аз на 20х км смених абс всичко наново, щото някой от споменатите неща не ги бях сменил първоначално и впоследствие взе да се чува виене.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #39
                    Ако не се смени ремъка и ролката на баланс валовете какво може да стане като "нежелан ефект" ? При смяна само на ремъка и ролката на баланс. валове прецаква ли се зацепването (трябва ли да се зацепи на ново)?
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #40
                      взех си колата и вече е НЕОДЪРЖИМА! това са глупости дето някой пишат че е нормално под 3000 оборота че е нормално да са тромави алфите.. след зацепването няма нищо тромаво....

                      P.S. петите за зацепване вече са в раздел продава....

                      Comment


                      • #41
                        Ако не се смени ремъка на балансиращите валове, евентуално при скъсване пада върху ангренажния и ролката му, а влезе ли там ангренажния го отпиши и после знаете какво следва...
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment

                        Working...
                        X